CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 02, 2007

it's been a while....

it's been a while since i update my blog..agak sibuk dengan tugasan sebagai pelajar...asignment..midterm..tak lama lagi final exam dalam bulan puasa..again....

hope still not late to wish all Malaysian Selamat Hari Merdeka yang ke 50....also to my bro reriki on his wedding day with kak kamelia...semoga jodoh korang berdua akan kekalga ke akhir hayat...dan semoga berbahagia selalu...maaf la tak dapat nak datang ke majlis perkakhwinan bro..kekekeke...

bro reriki pon dh pindah blog web dia dari blogspot ke wordpress...walaupun pembaca blog aku dr kalangan kawan2 jer,tp ada la jugak yg sudi drop by and baca posting aku...walaupun isu2 yang bercampur pasal isu2 semasa..ilmiah dan sebagainya..masih ada yang sudi singgah dan membaca posting aku...terima kasih banyak2 aku ucapkn...

mungkin ni je la untuk kali ni..kalau masa mengizinkan,insyaAllah akan aku slalu update blog ni...tema still same...isu2 semasa dgn bahan2 ilmiah srta posting2 peribadi...

semoga Malaysia serta anda semua dirahmati Allah s.w.t. serta diberkati-Nya..wassalam...

0 orang memberikan pendapat: