CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 28, 2007

Bukan anti-Kerajaan



Hari ni ada 2,3 org kawan yg aku jumpa ada bgtau psl blog yg aku wat semlm.Mereka tanya la mane aku dpt sume info tu?Aku bgtau la yg aku byk baca tulisan dlm blog2 yg ada dlm internet serta dlm akhbar2 secara online.

Nampaknya ada antara mereka yg tak puas hati dengan ape yg aku coretkn dalm blog aku.Kata mereka aku ni anti-kerajaan memerintah,buat fitnah,buat tuduhan,sokong pembangkang dan sbgnya.Terkulat2 juga la nk jawap mcmana.Lgpon xsangka la ada jugak yg baca tulisan aku.Mungkin sebab letak link dalam frenster hari tu,so dapat la mereka baca blog aku.

Bukan ada niat nk tujukan blog pada kerajaan ataupon sesape.Tu cuma pandangan diri lepas baca blog2 yg ada.Bukannya atas dasar nk menghina kerajaan atau individu tertentu.Mungkin benar susah untuk kita tegakkan kebenaran dan membuka mata mereka2 yg telah ditipu oleh anasir2 yg ingin melihat bumi bertuah ini porak peranda.

Meminjam kata2 saudara rockybru,

saya anti-korupsi,anti-perkauman,anti-perang,anti-apartheid,anti-penderaan kanak2,anti-jenayah,anti-pengintip,anti-peniru,
saya bukan ANTI- KERAJAAN,saya juga bukan PRO-KERAJAAN,saya menyokong kerajaan yg efisyen dan telus dalam menjalankan tanggungjawab mereka.saya menyokong kerajaan yg membasmi isu korupsi,isu perkauman,isu perang,isu apartheid,penderaan kanak2, dan berbagai isu lg.

apa yg saya coretkan di sini hanyalah pendapat yg ada dalam benak fikiran saya.sy mohon maaf andainya ada yg terasa dgn ape yg saya tuliskan di blog.saya suka pada keamanan,tu saja yg dapat sy bgtau.

1 orang memberikan pendapat:

Anonymous said...

yes the meaning of “Merakyatkan Pentadbiran dan Pembangunan” is same like this link : http://www.freeimagehosting.net/uploads/f9f48ab8dd.gif