CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 02, 2007

Malaysia Kalah...Lagi


Walopon dapat sponsor berkoyan2 dr Nike serta latihan di beberapa tempat di luar negara,pasukan bola sepak Olimpik bawah-23 kalah ketika bertemu Syria.Kena belasah 3-1 kaw2 punya oleh penjaring yg sama iaitu Mohamed Ebrhim.Beliau menewaskn penjaga gol Malaysia,Nasril Nourdin pada minit ke-41,51 dan minit ke 60.Manakala gol tunggal Malaysia oleh Azril Hamid pada minit ke-63.

Bila agaknya zaman keemasan bola sepak negara akn kembali?Isu ni boleh di katakan lapuk,dah tahap lemau dh.Byk waktu dan wang ringgit telah dicurahkn utk membentuk pasukan Harimau Malaya yg kuat.Bukan setakat kuat mengaum,tapi kuat dalam segala aspek.Especially fizikal,mental dan sebagainya.Bolehkah zaman kegemilangan bola sepak tanahair ketika pemain2 seperti Allahyarham Mokhtar Dahari,Santokh Singh dan beberapa nama lain muncul kembali?Sama2 la kita doakan moga Malaysia dapat masuk final World Cup.

p/s:xtau nak kata ape lg dah.redha je la kali ni.nk wat camner.mgkn blom masanya lg...adios...

3 orang memberikan pendapat:

susanloone said...

hi there, i got your message in my yahoo messenger. please go to the bloggers united official page on http://sloone.wordpress.com/bloggers-united/
and leave a message so that everyone can get to know you. then i will link your blog to my blogroll under BU Malaysia. okay? thanks for all your support and friendship :-)

soldadu musim salju said...

mmg sy anak murid silat gayong...mmg betul sy MELAYU...btol sy bkn anti-kerajaan...saya tak ada niat untuk hentam sesiapa...sekadar memberi pandangan dr aspek apa yg saya faham dan saya tahu...saya bukan derhaka pada pemimpian...kerana ikrar gayong sendiri kata setia pada pemimpin,agama dan negara...sepeti juga rukun negara...dalam Islam kita berhak menegur pemimpin sekiranya mereka ada buat silap...sejak dari zaman Nabi Muhammad S.A.W. lagi...setiap manusia yg ada dalam jajahan kerajaan Islam dibenarkan mengamalkan agama masing2 selagi mereka tetap patuh pada pemimpin Islam...dalam solat kt dibenarkan menegur imam sekiranya dia tersalah dalam bacaan ayat2 suci al-Quran...rasanya tidak berdoasa sekiranya teguran kita ke arah yg membawa kebaikan...kt rakyat Malaysia kena bersatu...ingat pesan arwah mahaguru...gayong bercantum,bersatu padu...saya sayangkan bangsa melayu...kerana saya sendiri orang melayu...tapi sekiranya pemimpin melayu sendiri yang menganiaya bangsa dia,mana tanggungjawap mereka terhadap bangsa sendiri?harap malaysokmo faham...bukan niat utk menghentam pemimpin melayu,tapi sekadar menegur ke arah kebaikan...sekian wassalam...

susanloone said...

malaysokmo:

saya bukan susan cina lah..saya susan malaysia :-)

hahaha!