CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 23, 2007

Mo Siang Online

Assalamualaikum semua. Maaf la sebab dah lama tak update posting.Exam week la,walaupon paper aku dah abes...muahahahaha.Semangat exam week tu ada ladi (malas la senang nk citer).

Sekarang ni MMU dah nak cuti dah.lagi 5,6 hari jer.Pastu selamat la.Sedey la jugak ramai kawan2 yg akan grad lepas ni.Dah la aku ni tak ramai kawan,derang pi grad plak...aahahahaha.Xpe la,wish all of them a great result in exam and grad with warna2 yg terbang.

Sekarang ni aku tgh ketagih la.Sila jgn pk yg bukan2 ye.Sekarang ni aku ketagih main game online dari taiwan.Mcm tajuk posting kat atas,nama dia Mo Siang Online.Fuh..melekat la jugak akt depan pc ni 4,5 jam sehari.Naik kebas semua urat sarat ni.Dapat la gak kenal ramai kawan2 alam maya (cewah) dari M'sia dan luar negara.

Dengan itu,saya mengesyorkan sume org yg menganggap diri mereka gamer,sila la main game ni.Best siot...hehehehehe.So far ni je la posting aku,dh ngantuk ni.Jumpa lagi di posting yg akan datang.Wassalam.

0 orang memberikan pendapat: